70700500 C~@@@~C
Су-25Т - Штурмовик (СРСР) 1989
Допомога проекту
WebMoney E558684278515
WebMoney R339002842822
WebMoney Z368823732896
Су-25Т - радянський штурмовик (броньований дозвуковій). Був розроблений, в ОКБ Сухого.

Історія створення Су-25Т
Роки виробництва Су-25Т - 1989-1991 рр.
Кількість виготовлених Су-25Т - 20.

Експлуатація Су-25Т

Конструктивні особливості Су-25Т

Технічний опис Су-25Т

Фюзеляж Су-25Т
Корпус - суцільнометалевий.
Кабіна пілота - зварна, з титанової авіаційної броні АБВТ-20.
Екіпаж - 1 пілот.
Катапультне крісло - К-36Л.
Товщина броні - 10-24 мм.
Лобове скло - 55-мм склоблок.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 15,33 метрів.
Висота - 5,2 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 9500 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - 16500 кг.
Максимальна злітна маса - 19500 кг.
Маса палива у внутрішніх баках - 4890 кг.
Маса броньового захисту - 595 кг (ліхтар - 48,5 кг лобове (бронескло), кабіна пілота - 424,9 кг, паливна і масляна системи - 121,6 кг).
Маса протектора - 160 кг.

Крило Су-25Т
Розмах крила - 14,36 метрів.
Площа крила - 30,1 м2.
Коефіцієнт подовження крила - 6.
Коефіцієнт звуження крила - 3,38.
Кут стріловидності по передній кромці - 20 градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - -2,5 градусів.

Хвостове оперення Су-25Т

Шасі Су-25Т
База шасі - 3,57 метрів.
Колія шасі - 2,51 метрів.

Силова установка Су-25Т
Турбореактивний двоконтурний двовальний авіаційний двигун Р-195 - дві одиниці.
Тяга - 2 х 4500 кгс (40,2 кН).
Потужність - ? к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Су-25Т
- відсутній.

Управління Су-25Т

Система управління озброєнням: оптико-електронна прицільна система Шквал (застосовується в денний час доби); низькорівнева оглядово-прицільна система Меркурій (застосовується в нічний час доби).
Система цілевказання для противорадарных ракет Х-58 і Х-25МПУ: підвісна станція цілевказівки Фантасмагорія; підвісна станція цілевказівки Завірюха.
Навігаційний комплекс: система повітряних сигналів; здвоєна інерціальна курсовертикаль; радіотехнічна система ближньої навігації і посадки (РСБН); доплерівський вимірювач шляховий швидкості і кута зносу (ДВШЗ); радіовисотомір; апаратура радіотехнічної системи дальньої навігації (РСДН); супутникова системи навігації Ураган.
Система РЕБ «Іртиш»: станція радіотехнічної розвідки (СРТР) - встановлюється в контейнерах під крилами; пристрій викиду помилкових теплових цілей УВ-26 (192 завадових патрона) - захист від КР з ТГС (теплова головка самонаведення); станція оптико-електронних перешкод Суховантаж; станції активних перешкод МПС-410 Омуль

Озброєння Су-25Т
Артилерійське озброєння: гарматна установка (вбудована) ВПУ-17А - 30-мм авіаційна гармата ГШ-30.
Призначення авіаційної гармати - знищення різної бронетехніки, знищення живої сили (на відкритих просторах), знищення повітряних цілей (дистанції - близькі і середні).
Вага авіаційної гармати (без боєзапасу) - 105 кг.
Кріплення авіаційної гармати - нерухоме.
Здійснення наведення - маневруванням літального апарату.
Харчування авіаційної гармати - стрічкове.
Управління стрільбою - електрозаймання (Напруга постійного струму - 27 Вольт.).
Темп стрільби авіаційною гарматою - 3000 пострілів в хвилину.
Початкова швидкість снаряда - 900 м/с.
Повний боєзапас - 200 патронів.
Ресурс авіаційної гармати - 4000 пострілів.

Використовувані боєприпаси: осколково-фугасний запальний снаряд ОФЗ-30, осколково-фугасний запальний трасуючий снаряд ОФЗТ-30, бронебійно-розривний снаряд БР-30, багатоелементний снаряд МЕ-30.

Додаткове артилерійське озброєння: підвісні гарматні контейнери СППУ-22.1 - 2-ствольна 23-мм авіаційна гармата ГШ-23.
Призначення авіаційної гармати - знищення різної бронетехніки, знищення живої сили (на відкритих просторах), знищення повітряних цілей (дистанції - близькі і середні).
Повний боєзапас - 260 патронів.
Кількість підвісних гарматних контейнерів - чотири.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): протитанкова керована ракетна система (ПТКРС) 9К121 Вихор, високоточна авіаційна ракета малого радіусу дії класу повітря-поверхня С-25Л, високоточна авіаційна ракета малого радіусу дії класу повітря-поверхня Х-25МЛ, високоточна авіаційна ракета малого радіусу дії класу повітря-поверхня Х-29Л, противорадіолокаційна ракета Х-58Є (дальність дії - 200 км).
Призначення високоточної авіаційної ракети - знищення різних укріплених цілей (залізобетонні споруди, мости, бетонні злітно-посадочые смуги, кораблі (водотоннажність - до 10000 тонн), підводні човни (в надводному положенні)).
Пристрій керування - лазерний далекомір-цілепокажчик Клен-ПС.
Кількість високоточних ракет - шістнадцять 9К121 Вихор, вісім С-25Л, шість Х-25МЛ, дві Х-29Л, дві Х-58Є.

Зброя класу повітря-повітря: керована ракета ближнього бою класу повітря-повітря Р-60М (з інфрачервоними головками самонаведення) / керована ракета ближнього бою класу повітря-повітря Р-73 (з інфрачервоними головками самонаведення).
Призначення керованої ракети - самозахист, боротьба з вертольотами.
Пусковий пристрій - підвісний АПУ-60 (розташований під крилом).
Кількість керованих ракет - дві / дві.

Некерована ракетна зброя: блоки НАР з ракетами (різні БЧ) - вісім блоків Б-5 (НАР С-5 - 256 одиниць), вісім блоків Б-8 (НАР С-8 - 180 одиниць), вісім блоків Б-13Л (НАР С-13 - 40 одиниць), вісім НАР С-24Б, вісім НАР С-24ОФМ, вісім НАР С-25, вісім НАР С-25ОФМ.

Некеровані авіабомби: АБ-100 (десять), АБ-100 (32) совместно с МБД-2.67У, АБ-250 (десять), АБ-500 (вісім), ЗБ-500 (вісім), КАБ-500Кp (дві), КМГУ-2 (вісім), РБК-250 (вісім), РБК-500 (вісім).

Навігаційне і допоміжне обладнання: бортовий комплекс оборони для індивідуального захисту бойових літаків від керованої ракетної зброї БКО Талісман.

Технічні характеристики Су-25Т
Максимальна швидкість - 950 км/год (з нормальним бойовим навантаженням).
Крейсерська швидкість - 750 км/год.
Посадочна швидкість - 210 км/год.
Практична дальність (з нормальним бойовим навантаженням): на висоті: без підвісних паливних баків (ППБ) - 640 км, з 2 х ПТБ-800 - 950 км, з 4 х ПТБ-800 - 1250 км; у землі: без підвісних паливних баків (ППБ) - 495 км, з 2 х ПТБ-800 - 620 км, з 4 х ПТБ-800 - 750 км.
Перегоночна дальність - 1950 км.
Практичний стеля - 7000 метрів.
Максимальна висота бойового застосування - 5000 метрів.
Радіус віражу - 680 метрів (при нормальному бойовому навантаженні - на 1500 метрах - при 555 км/год).
Швидкопідйомність - 60 м/с (у землі, з навантаженням 1000 кг).
Навантаження на крило - 485 кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - 0,56.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - 0,466.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 550 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 600 метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 600 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 700 метрів.
Максимальне експлуатаційне перевантаження:
- з нормальним бойовим навантаженням - + 6,5 g.
- з максимальним бойовим навантаженням - + 5,2 g.

Авіоніка: лазерна станція підсвітла - Клен-ПС (маса - 82 кг, точність вимірювання дальності - ± 5 метрів, кут відхилення лазера (по висоті) - -30°/+6°, кут відхилення лазера (по азимуту) - ± 12°).

Модифікації Су-25Т

Катастрофи та аварії Су-25Т