|
Су-25Т - Штурмовик (СРСР) 1989 | |
Допомога проекту
WebMoney E558684278515 WebMoney R339002842822 WebMoney Z368823732896 |
Су-25Т - радянський штурмовик (броньований дозвуковій). Був розроблений,
в ОКБ Сухого. Історія створення Су-25Т Роки виробництва Су-25Т - 1989-1991 рр. Кількість виготовлених Су-25Т - 20. Експлуатація Су-25Т Конструктивні особливості Су-25Т Технічний опис Су-25Т Фюзеляж Су-25Т Корпус - суцільнометалевий. Кабіна пілота - зварна, з титанової авіаційної броні АБВТ-20. Екіпаж - 1 пілот. Катапультне крісло - К-36Л. Товщина броні - 10-24 мм. Лобове скло - 55-мм склоблок. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 15,33 метрів. Висота - 5,2 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - 9500 кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - 16500 кг. Максимальна злітна маса - 19500 кг. Маса палива у внутрішніх баках - 4890 кг. Маса броньового захисту - 595 кг (ліхтар - 48,5 кг лобове (бронескло), кабіна пілота - 424,9 кг, паливна і масляна системи - 121,6 кг). Маса протектора - 160 кг. Крило Су-25Т Розмах крила - 14,36 метрів. Площа крила - 30,1 м2. Коефіцієнт подовження крила - 6. Коефіцієнт звуження крила - 3,38. Кут стріловидності по передній кромці - 20 градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - -2,5 градусів. Хвостове оперення Су-25Т Шасі Су-25Т База шасі - 3,57 метрів. Колія шасі - 2,51 метрів. Силова установка Су-25Т Турбореактивний двоконтурний двовальний авіаційний двигун Р-195 - дві одиниці. Тяга - 2 х 4500 кгс (40,2 кН). Потужність - ? к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Су-25Т - відсутній. Управління Су-25Т Система управління озброєнням: оптико-електронна прицільна система Шквал (застосовується в денний час доби); низькорівнева оглядово-прицільна система Меркурій (застосовується в нічний час доби). Система цілевказання для противорадарных ракет Х-58 і Х-25МПУ: підвісна станція цілевказівки Фантасмагорія; підвісна станція цілевказівки Завірюха. Навігаційний комплекс: система повітряних сигналів; здвоєна інерціальна курсовертикаль; радіотехнічна система ближньої навігації і посадки (РСБН); доплерівський вимірювач шляховий швидкості і кута зносу (ДВШЗ); радіовисотомір; апаратура радіотехнічної системи дальньої навігації (РСДН); супутникова системи навігації Ураган. Система РЕБ «Іртиш»: станція радіотехнічної розвідки (СРТР) - встановлюється в контейнерах під крилами; пристрій викиду помилкових теплових цілей УВ-26 (192 завадових патрона) - захист від КР з ТГС (теплова головка самонаведення); станція оптико-електронних перешкод Суховантаж; станції активних перешкод МПС-410 Омуль Озброєння Су-25Т Артилерійське озброєння: гарматна установка (вбудована) ВПУ-17А - 30-мм авіаційна гармата ГШ-30. Призначення авіаційної гармати - знищення різної бронетехніки, знищення живої сили (на відкритих просторах), знищення повітряних цілей (дистанції - близькі і середні). Вага авіаційної гармати (без боєзапасу) - 105 кг. Кріплення авіаційної гармати - нерухоме. Здійснення наведення - маневруванням літального апарату. Харчування авіаційної гармати - стрічкове. Управління стрільбою - електрозаймання (Напруга постійного струму - 27 Вольт.). Темп стрільби авіаційною гарматою - 3000 пострілів в хвилину. Початкова швидкість снаряда - 900 м/с. Повний боєзапас - 200 патронів. Ресурс авіаційної гармати - 4000 пострілів. Використовувані боєприпаси: осколково-фугасний запальний снаряд ОФЗ-30, осколково-фугасний запальний трасуючий снаряд ОФЗТ-30, бронебійно-розривний снаряд БР-30, багатоелементний снаряд МЕ-30. Додаткове артилерійське озброєння: підвісні гарматні контейнери СППУ-22.1 - 2-ствольна 23-мм авіаційна гармата ГШ-23. Призначення авіаційної гармати - знищення різної бронетехніки, знищення живої сили (на відкритих просторах), знищення повітряних цілей (дистанції - близькі і середні). Повний боєзапас - 260 патронів. Кількість підвісних гарматних контейнерів - чотири. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): протитанкова керована ракетна система (ПТКРС) 9К121 Вихор, високоточна авіаційна ракета малого радіусу дії класу повітря-поверхня С-25Л, високоточна авіаційна ракета малого радіусу дії класу повітря-поверхня Х-25МЛ, високоточна авіаційна ракета малого радіусу дії класу повітря-поверхня Х-29Л, противорадіолокаційна ракета Х-58Є (дальність дії - 200 км). Призначення високоточної авіаційної ракети - знищення різних укріплених цілей (залізобетонні споруди, мости, бетонні злітно-посадочые смуги, кораблі (водотоннажність - до 10000 тонн), підводні човни (в надводному положенні)). Пристрій керування - лазерний далекомір-цілепокажчик Клен-ПС. Кількість високоточних ракет - шістнадцять 9К121 Вихор, вісім С-25Л, шість Х-25МЛ, дві Х-29Л, дві Х-58Є. Зброя класу повітря-повітря: керована ракета ближнього бою класу повітря-повітря Р-60М (з інфрачервоними головками самонаведення) / керована ракета ближнього бою класу повітря-повітря Р-73 (з інфрачервоними головками самонаведення). Призначення керованої ракети - самозахист, боротьба з вертольотами. Пусковий пристрій - підвісний АПУ-60 (розташований під крилом). Кількість керованих ракет - дві / дві. Некерована ракетна зброя: блоки НАР з ракетами (різні БЧ) - вісім блоків Б-5 (НАР С-5 - 256 одиниць), вісім блоків Б-8 (НАР С-8 - 180 одиниць), вісім блоків Б-13Л (НАР С-13 - 40 одиниць), вісім НАР С-24Б, вісім НАР С-24ОФМ, вісім НАР С-25, вісім НАР С-25ОФМ. Некеровані авіабомби: АБ-100 (десять), АБ-100 (32) совместно с МБД-2.67У, АБ-250 (десять), АБ-500 (вісім), ЗБ-500 (вісім), КАБ-500Кp (дві), КМГУ-2 (вісім), РБК-250 (вісім), РБК-500 (вісім). Навігаційне і допоміжне обладнання: бортовий комплекс оборони для індивідуального захисту бойових літаків від керованої ракетної зброї БКО Талісман. Технічні характеристики Су-25Т Максимальна швидкість - 950 км/год (з нормальним бойовим навантаженням). Крейсерська швидкість - 750 км/год. Посадочна швидкість - 210 км/год. Практична дальність (з нормальним бойовим навантаженням): на висоті: без підвісних паливних баків (ППБ) - 640 км, з 2 х ПТБ-800 - 950 км, з 4 х ПТБ-800 - 1250 км; у землі: без підвісних паливних баків (ППБ) - 495 км, з 2 х ПТБ-800 - 620 км, з 4 х ПТБ-800 - 750 км. Перегоночна дальність - 1950 км. Практичний стеля - 7000 метрів. Максимальна висота бойового застосування - 5000 метрів. Радіус віражу - 680 метрів (при нормальному бойовому навантаженні - на 1500 метрах - при 555 км/год). Швидкопідйомність - 60 м/с (у землі, з навантаженням 1000 кг). Навантаження на крило - 485 кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - 0,56. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - 0,466. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 550 метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 600 метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 600 метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 700 метрів. Максимальне експлуатаційне перевантаження: - з нормальним бойовим навантаженням - + 6,5 g. - з максимальним бойовим навантаженням - + 5,2 g. Авіоніка: лазерна станція підсвітла - Клен-ПС (маса - 82 кг, точність вимірювання дальності - ± 5 метрів, кут відхилення лазера (по висоті) - -30°/+6°, кут відхилення лазера (по азимуту) - ± 12°). Модифікації Су-25Т Катастрофи та аварії Су-25Т |